Zákaznícky servisKde nájdem sídlo spoločnosti?

OravaNet, Slovakia, spol. s. r. o. 
Mieru 551/18 
028 01 Trstená
Otvorené:
Po-Pi 8:00 až 12:00 a 13:00 až 17:00

Zákaznícky servisAko si môžem objednať služby?

Objednanie našich služieb je možné: osobne, telefonicky na čísle: +421 915 70 78 70, alebo cez náš formulár na stránke.



Zákaznícky servisAké doklady sú potrebné na uzatvorenie zmluvy?

K uzatvorenie zmluvy Vám je postačujúci platný občianský preukaz. V prípade záujmu o program pre účastníkov so zdravotným postihnutím je potrebný preukaz ZŤP.

Zákaznícky servisKde si môžem skontrolovať svoje platby?

Vaše faktúry a prehľad ich úhrad máte k dispozícií aj v online archíve, ktorý nájdete v Zákazníckej zóne tu. Vaše prihlasovacie údaje sú uvedené na zmluve.

Zákaznícky servisBude ma výjazd technika niečo stáť?

V prípade, že ste chybu nespôsobili Vy, prípade nezlyhalo žiadne Vaše zariadeniach výjazd technika Vám nebude účtovaní. V opačnom prípade Vám bude výjazd spoplatení sumou 8 €. Kompletný cenník tu.

Zákaznícky servisAko mám vypovedať zmluvu?

Vypovedať zmluvu je možné písomnou žiadosťou, ktorá bude doručená na našu adresu (Poprosíme o zaslanie žiadosti doporučene (podací lístom s číslom zásielky ) na našu adresu). Výpovedná doba je 3 mesiace. Počas tejto doby je zákazník povinný vyrovnať všetky pohľadávky voči spoločnosti do 15. dňa mesiaca kedy uplynie výpovedná lehota. Žiadosť o zrušenie pripojenia si môžete stiahnuť tu

Kontakty

OravaNet, Slovakia, spol. s. r. o.
Mieru 551/18
028 01 Trstená
Zákaznícky servis info@oravanet.sk

Kde nás nájdete

OravaNet, Slovakia, spol. s. r. o.
Mieru 551/18
028 01 Trstená

TECHNICKÁ PODPORA

Zákaznícky servis info@oravanet.sk
Zákaznícky servis +421 915 70 78 70